نگین رایان

۱۹ مطلب در بهمن ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مجموعه سئوالات آزمونهای کارشناسی ارشد علوم اجتماعی (نظریه های جامعه شناسی) از سال 1393-1370

مجموعه سئوالات آزمونهای کارشناسی ارشد علوم اجتماعی (نظریه های جامعه شناسی) از سال 1393-1370

(این مجموعه 125 صفحه ای شامل 24 دوره سئوالات آزمونهای کارشناسی ارشد دانشگاه سراسری همراه با پاسخنامه می باشد که خود به تنهایی یک بانک سئوال به شمار می آید. در انتهای این مجموعه فهرست کاملی از منابع آزمون کارشناسی ارشد علوم اجتماعی (نظریه ها و حوزه های جامعه شناسی) در اختیار داوطلبان قرار گرفته است).


دانلود فایل



  • ۰
  • ۰

لوث در نظام حقوقی ایران

تعداد صفحه:76

 

 

فایل :doc

 

 

فهرست مطالب

 

عنوان
                                                                                        صفحه

مقدمه........................................................................................................................... 2

  بخش اول : پیش درآمد.......................................................................................... 3

   بخش دوم: واژه شناسی لوث.................................................................................. 27

         الف – معنای لغوی لوث........................................................................................ 27

         ب – معنای اصطلاحی........................................................................................... 27

  بخش سوم: مشروعیت لوث...................................................................................... 29

       مبحث اول: احادیث................................................................................................. 29

       مبحث دوم: توجیهات عقلانی................................................................................... 30

       مبحث سوم: نظر فقها............................................................................................... 31

          گفتار اول: دلایل جمهور قائل به وجوب عمل به لوث............................................... 33

          گفتار دوم: دلایل قائلان به عدم جواز عمل به لوث................................................... 35

          گفتار سوم: دلایل ابوحنیفه و ابویوسف و … در خصوص لوث.................................. 35

       مبحث چهارم: تعارض ادله....................................................................................... 36

    بخش چهارم: لوث از احکام تأسیسه یا امضایی...................................................... 39

فصل دوم: احکام ، آثار و اجرای لوث..................................................................... 43

  بخش اول: لوث....................................................................................................... 44

     مبحث اول: دیدگاه اهل سنت...................................................................................... 44

     مبحث دوم: دیدگاه امامیه........................................................................................... 45

     مبحث سوم: دیدگاه حقوق جزا................................................................................... 47

     مبحث چهارم: لوث یکی از مواردی است که با وجود آن قسامه قابل اعمال است                47

       موارد لوث از نظر حقوقدانان..................................................................................... 48

  بخش دوم: خلاف قاعده بودن لوث....................................................................... 50

  بخش سوم : کیفیت قسامه در صورت وجود لوث................................................... 52

     مبحث اول: دیدگاه اهل سنت...................................................................................... 52

     مبحث دوم: دیدگاه امامیه و حقوق جزا........................................................................ 52

       چند نکته پیرامون کیفیت قسامه در صورت وجود لوث................................................. 52

  بخش چهارم: شرایط قسم خورندگان در صورت وجود لوث................................ 54

     مبحث اول: دیدگاه اهل سنت...................................................................................... 54

     مبحث دوم: دیدگاه امامیه و حقوق جزا........................................................................ 55

  بخش پنجم: کمیت و  توزیع قسامه در صورت وجود لوث..................................... 57

      نتیجه گیری............................................................................................................. 59

      پیوست شماره 1 : مقالات......................................................................................... 61

      پیوست شماره 2 : استفتائات...................................................................................... 72

منابع و مآخذ................................................................................................................. 81

 

تعداد صفحه:76

فایل :doc

 


دانلود فایل


برای شروع اینجا کلیک کنید
آدرس کانال تلگرامی سامانه کمپ ایران



  • ۰
  • ۰

دانلود پایان نامه تعیین اهداف جذب منابع با رویکرد منطق فازی و شبکه های عصبی در مؤسسات مالی و اعتباری

دانلود پایان نامه تعیین اهداف جذب منابع با رویکرد منطق فازی و شبکه های عصبی در مؤسسات مالی و اعتباری

تعیین اهداف جذب منابع با رویکرد منطق فازی و شبکه‌های عصبی در مؤسسات مالی و اعتباری

 

 

 

 

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه:162

پایان‌نامه کارشناسی ارشد رشته حسابداری

فهرست مطالب :

1 فصل اول-طرح تحقیق   0

1-1 مقدمه. 1

1-2 بیان مسئله تحقیق.. 2

1-3 ضرورت انجام تحقیق.. 3

1-4 فرضیه و اهداف.. 6

1-4-1 فرضیه  6

1-4-2 اهداف   6

1-5 روش تحقیق.. 6

1-6 قلمرو تحقیق.. 8

1-7 بررسی اجمالی منابع در سال‌های اخیر. 8

1-7-1 رابطه منابع (سپرده‌ها) با مصارف (تسهیلات) 8

1-7-2 رابطه پس‌انداز و تورم  9

1-8 محدودیت‌های انجام تحقیق.. 11

1-9 ساختار کلی تحقیق.. 12

1-10 تعاریف واژگان.. 14

2 فصل دوم - ادبیات و پیشینه تحقیق   16

2-1 مقدمه. 17

2-2 پول.. 18

2-2-1 خلاصه‌ای از پیدایش پول  18

2-2-2 خلاصه‌ای از وظایف و ویژگی‌های پول در جامعه  19

2-2-3 اصطلاحات مرتبط با پول  21

2-3 بانکداری.. 25

2-4 مؤسسات مالی و اعتباری و بانک مرکزی.. 27

2-4-1 تعریف مؤسسات مالی و اعتباری  27

2-4-2 اهداف مؤسسات مالی و اعتباری  27

2-4-3 بانک مرکزی  28

2-4-4 انواع بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری  29

2-4-5 رقابت بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری در جذب منابع  30

2-5 جذب منابع.. 30

2-5-1 مفهوم جذب منابع  30

2-5-2 مفهوم تعیین اهداف جذب منابع  30

2-5-3 عوامل مؤثر برجذب منابع  31

2-5-4 نقش پیش‌بینی در تعیین اهداف جذب منابع و ارزیابی عملکرد 32

2-6 پیش‌بینی و روش‌های آن.. 35

2-6-1 جایگاه پیش‌بینی در علم  36

2-6-2 تعریف پیش‌بینی  38

2-6-3 جایگاه پیش‌بینی در مؤسسات مالی و اعتباری  38

2-6-4 سیستم پیش‌بینی  38

2-6-5 طبقه‌بندی پیش‌بینی  40

2-7 شبکه عصبی و منطق فازی.. 45

2-7-1 شبکه عصبی.. 45

2-7-2 منطق فازی  57

2-7-3 شبکه عصبی – فازی  61

2-8 پیشینه. 65

2-8-1 پیشینه داخلی  65

2-8-2 پیشینه خارجی  74

3 فصل سوم - روش تحقیق   81

3-1 مقدمه. 82

3-2 متدولوژی تحقیق.. 82

3-3 جامعه آماری.. 84

3-4 شیوه گردآوری اطلاعات.. 84

3-5 نحوه آماده‌سازی داده‌ها 84

3-5-1 جمع‌آوری داده و یکسان کردن داده‌ها 85

3-5-2 پاک‌سازی داده 85

3-5-3 انتخاب ویژگی  87

3-5-4 نمونه‌برداری  87

3-5-5 تبدیل داده 88

3-6 بررسی متغیرهای تحقیق.. 90

3-6-1 نظریه‌های تقاضای پول  90

3-6-2 متغیرهای تأثیرگذار بر منابع  93

3-7 ساختار شبکه عصبی- فازی.. 98

3-8 ساختار پیش‌بینی.. 98

3-9 ساختار تعیین اهداف.. 99

4 فصل چهارم - تجزیه وتحلیل داده‌ها 101

4-1 مقدمه. 102

4-2 شبکه عصبی فازی.. 102

4-3 اجرای.. 102

4-3-1 طراحی الگوی شبکه عصبی فازی  102

4-3-3 اجرای مدل  103

4-4 روش تجزیه‌وتحلیل اطلاعات.. 103

4-5 اندازه‌گیری میزان خطا در پیش‌بینی.. 104

4-6 اندازه‌گیری میزان انحراف در تعیین اهداف جذب منابع.. 105

4-6-1 انحراف منابع محقق شده باهدف‌گذاری به روش جاری  105

4-6-2 انحراف منابع محقق شده باهدف‌گذاری بر اساس 150درصد پیش‌بینی  105

5 فصل پنجم - نتایج وپیشنهادات   106

5-1 مقدمه. 107

5-2 بررسی نتایج سیستم پیش‌بینی.. 107

5-3 بررسی نتایج سیستم هدف‌گذاری.. 108

5-4 بررسی فرضیه و اهداف.. 111

5-5 نتیجه‌گیری.. 115

5-6 پیشنهادات.. 118

6 فهرست منابع  119

7 پیوست‌ها 124

فهرست جداول :

جدول شماره 2- 1: عملکرد واقعی-هدف‌گذاری به روش معمولی(روش جاری) –هدف‌گذاری بر اساس150% پیش‌بینی . 32

جدول شماره 2- 2: تاریخچه شبکه عصبی.. 46

جدول شماره 2- 3: چکیده‌ای از پیشینه‌های داخلی.. 65

جدول شماره 2- 4: ادامه چکیده‌ای از پیشینه‌های داخلی.. 66

جدول شماره 2- 5: چکیده‌ای از پیشینه‌های خارجی.. 74

جدول شماره 2- 6: ادامه چکیده‌ای از پیشینه‌های خارجی.. 75

جدول شماره 3- 1: تاریخ های داده‌ها 97

جدول شماره 5- 1 : مجموع خطای پیش بینی مانده منابع آتی و مانده منابع محقق شده واقعی در هر دو موسسه مالی و اعتباری.. 107

جدول شماره 5- 2 : مجموع خطای بین هدف گذاری بر اساس روش جاری و منابع جذب شده واقعی در هر دو موسسه مالی و اعتباری.. 109

جدول شماره 5- 3 : مجموع خطای هدف گذاری بر اساس 150 درصد پیش بینی و منابع جذب شده واقعی در هر دو موسسه مالی و اعتباری.. 110

جدول شماره 5- 4 : مقایسه خطای تعیین اهداف به روش جاری و تعیین اهداف بر اساس 150 درصد پیش بینی  111

جدول شماره 5- 5 : مقایسه‌ میانگین جذب یا کسر منابع به دور روش هدف گذاری در دو موسسه A و B با میزان واقعیت   113

جدول شماره 5- 6: روابط بین متغیرهای.. 116

جدول شماره 5- 7 : ادامه روابط بین متغیرهای.. 117

پیوست شماره 6- 1: جدول نتایج در موسسه مالی و اعتباری الف 125

پیوست شماره 6- 2: ادامه جدول نتایج در موسسه مالی و اعتباری الف 126

پیوست شماره 6- 3: ادامه جدول نتایج در موسسه مالی و اعتباری الف 127

پیوست شماره 6- 4: ادامه جدول نتایج در موسسه مالی و اعتباری الف 128

پیوست شماره 6- 5: ادامه جدول نتایج در موسسه مالی و اعتباری الف 129

پیوست شماره 6- 6: ادامه جدول نتایج در موسسه مالی و اعتباری ب 130

پیوست شماره 6- 7: ادامه جدول نتایج در موسسه مالی و اعتباری ب 131

پیوست شماره 6- 8: ادامه جدول نتایج در موسسه مالی و اعتباری ب 132

فهرست اشکال :

شکل شماره 1- 1: نمودار مربوط به سود مؤسسات مالی و اعتباری، تورم و نرخ سود واقعی 11

شکل شماره 1- 2: چارت ساختار پژوهش. 13

شکل شماره 2- 1: عملکرد واقعی-هدف‌گذاری روش معمولی(روش جاری) –هدف‌گذاری بر اساس150% پیش‌بینی–مثال1. 33

شکل شماره 2- 2: عملکرد واقعی-هدف‌گذاری روش معمولی(روش جاری) – هدف‌گذاری بر اساس150% پیش‌بینی–مثال2. 34

شکل شماره 2- 3: سیستم پیش‌بینی) جعفر نژاد-1385 ( 39

شکل شماره 2- 4: ساختار یک نرون (ویکی پدیا) 47

شکل شماره 2- 5: تابع ریاضی نرون عصبی(مبانی شبکه‌های عصبی،محمدباقر منهاج،دانشگاه صنعنی امیرکبیر،چاپ چهارم،تهران،1391، صفحه 43) 48

شکل شماره 2- 6: ساختار یک شبکه بازگشتی.. 49

شکل شماره 2- 7: نمودارتوابع فعال‌سازی مورداستفاده درشبکه‌های عصبی.. 51

شکل شماره 2- 8: شبکه عصبی چندلایه پیش‌خور( اس وی کارتالوپس، منطق فازی و شبکه‌های عصبی ، صفحه 86.) 55

شکل شماره 5- 1 : نمودار خطای بین پیش بینی مانده منابع آتی و مانده منابع محقق شده واقعی در هر دو موسسه مالی و اعتباری 108

شکل شماره 5- 2 : نمودار خطای بین هدف گذاری بر اساس روش جاری و منابع جذب شده واقعی در هر دو موسسه مالی و اعتباری.. 109

شکل شماره 5- 3 : نمودار خطای هدف گذاری بر اساس 150 درصد پیش بینی و منابع جذب شده واقعی در هر دو موسسه مالی و اعتباری.. 110

چکیده :

قدرت و اعتبار موسسات مالی و اعتباری به پول هایی است که سپرده گذاران در آنها سپرده نموده اند و پیشرفت و بقای هر یک از موسسات مذکور به میزان سهم از منابع کل بازار بستگی دارد و افزایش سهم از منابع بازار نیازمند تلاش مستمر و برنامه ایی قوی ، جامع با الگویی مناسب در قالب اهداف جذب منابع کل و جزء می باشد. از آن جایی که تصمیمات مدیریتی از قبیل انتخاب و انتصاب و جابجایی مسئولان شعب و دوایر و پرداخت عایدات غیر مستمر و مواردی از این قبیل به میزان تحقق اهداف جذب منابع ارتباط دارد و همچنین سنجش میزان تحقق اهداف جذب منابع در هریک از شعب موسسات مالی و اعتباری متاثر از نوع و میزان هدف گذاری جزء می باشد ، با نگرش شناسایی نقاط ضعف سیستم هدف گذاری جاری در موسسات مالی و اعتباری و بهبود فرآیند سنجش عملکرد و جلوگیری از کاهش نرخ تلاش بعد از رسیدن به هدف و قبل از اتمام دوره ، در این پژوهش میزان منابع آتی شعب دو موسسه مالی و اعتباری با رویکرد تلفیقی از شبکه های عصبی و منطق فازی و خلق معادله ابتکاری و با استفاده از متغیر های جدید پیش بینی و سپس با توجه به تغییرات منابع هر یک از شعب هدف گذاری با ضریب اطمینان ثابتی صورت پذیرفت و در ادامه هدف گذاری به روش های جاری و روش فرا ابتکاری با واقعیت جذب منابع مقایسه شد .

واژگان کلیدی: تعیین اهداف، جذب منابع، شبکه‌های عصبی، منطق فازی.

مقدمه :

بانکداری، صنعت بزرگ هر کشور است و بانک‌ها و موسی‌ات مالی و اعتباری محل نگهداری انبوه سپرده‌های افراد جامعه می‌باشند، بین بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری بر سر جذب سپرده‌ها رقابت وجود دارد و تلاش‌های همه‌جانبه از قبیل تبلیغات، ارائه نرخ‌های بالاتر پرداخت سود سپرده‌ها و... در جهت افزایش سهم منابع بازار نشانگر اصل و واقعیت رقابت می‌باشد.

بانک‌ها و مؤسسات مالی و اعتباری اهداف کل جذب منابع را تعیین و به زیرمجموعه خود ابلاغ می‌نمایند، اطلاع از آینده در خصوص منابع آتی، می‌تواند موسسه مالی و اعتباری را در هدف‌گذاری توانمند سازد، اطلاع از آینده از طریق پیش‌بینی صورت می‌پذیرد. از نگاهی دیگر دنیای امروز دنیای تغییرات است و اطلاع و آگاهی از آینده و شرایط و موقعیت‌های پیش رو عاملی مهم در حفظ حیات سازمان‌های مالی است. همواره هدف‌گذاری در اغلب سازمان‌ها با نگرش رسیدن به رشد و تعالی صورت می‌پذیرد و زمانی می‌توان هدف‌گذاری مؤثر و کارایی داشت که بتوان برآورد و پیش‌بینی نسبتاً دقیقی از آینده داشت. پیش‌بینی دارای ساختارهای متفاوتی می‌باشد و از روش‌های متفاوتی استفاده می‌نماید که در این پژوهش هدف‌گذاری بر اساس پیش‌بینی ازنقطه‌نظر پیش‌بینی کمی موردبررسی قرارگرفته است.

با پیشرفت علم استفاده از روش‌های نوین و هوشمند پیش‌بینی در اغلب سازمان‌های مالی با ساختار پیچیده رونق گرفته است و به همین جهت در این تحقیق سعی شده از شبکه‌های عصبی و منطق فازی استفاده شود و کاربرد ترکیب این دو روش در پیش‌بینی برای هدف‌گذاری جذب منابع و مقایسه آن با هدف‌گذاری بدون پیش‌بینی موردبررسی قرار گیرد.

در این فصل مسئله تحقیق و ضرورت انجام آن بیان می‌شود و در ادامه فرضیات و روش تحقیق. ابزار گردآوری اطلاعات و روش تجزیه‌وتحلیل آن ارائه‌شده است. در ادامه نیز قلمرو تحقیق و در پایان محدودیت‌ها و تعاریف واژگان آورده شده است.

  • بیان مسئله تحقیق

مؤسسات مالی و اعتباری برای رشد و تعالی نیاز به جذب منابع دارند و جذب منابع توسط شعبه‌ها آنان در این بازار پر از رقابت با ارائه خدمات متنوع از اهمیت بالایی در گسترش حجم فعالیت‌ها و سودآوری برخوردار است. هدف‌گذاری مدیران عالی مؤسسات مالی و اعتباری همواره در جهت گسترش حجم فعالیت‌ها و سودآوری بیشتر بوده است. مدیران مؤسسات مالی و اعتباری برای مقاطع سه‌ماهه یا شش‌ماهه و یا سالانه هدف‌گذاری را برای هر یک از شعب تحت پوشش انجام می‌دهند که اغلب این هدف‌گذاری‌ها بر اساس توانایی در تحقق اهداف دوره‌های گذشته، منصوب نمودن سهمی از کل هدف افزایش سهم بازار، درجه هر شعبه و... می‌باشد.

زمانی که هدف‌گذاری بر اساس پیش‌بینی با معیارها و واقعیت‌ها صورت بپذیرد، اندازه‌گیری عملکرد واقعی‌تر خواهد بود. به‌عبارت‌دیگر تلاش بیشتر و کم‌کاری قابل‌تشخیص است. به‌طور مثال اگر هدف جذب منابع برای برخی از شعبه‌های یک موسسه مالی و اعتباری پایین‌تر از حد معمول و توان آنان تعیین‌شده باشد این موضوع خارج از تصور نیست که نرخ تلاش شعبه‌های موصوف بعد از رسیدن به هدف تنزل یابد و تلاش بیشتر روی حفظ منابع تا پایان مقطع هدف‌گذاری معطوف شود و یا بالعکس سهم یک شعبه و یا چند شعبه از اهداف جذب منابع آن‌قدر بالا باشد که امکان تحقق هدف با شرایط و روند فعلی ممکن نباشد و تلاش شعب تشخیص داده نشود و از طرفی دیگر به آن شعبه‌ها سهم جذب منابع، شعبه‌های دیگری تخصیص داده‌شده که نرخ تلاش آن‌ها بعد از رسیدن به هدف تنزل یافته و با گذر زمان هدف سوخت می‌باشد.

ما در طی روز بعضاً تصمیماتی می‌گیریم که این تصمیمات بر مبنای فرضیاتی در ذهن ما از آینده است، در شکل بزرگ‌تر در سازمان‌های بزرگ ازجمله مؤسسات مالی و اعتباری اتخاذ تصمیم با پیش‌بینی بر اساس فرضیات ذهنی ممکن نخواهد بود و یا صحیح نمی‌باشد بنابراین مؤسسات مالی و اعتباری محتاج پیش‌بینی‌های نسبتاً دقیقی مبتنی بر روش‌های علمی نوین برای هدف‌گذاری مطلوب‌تر می‌باشند.

دانستن سهم از آینده در بخش منابع در بودجه‌ریزی و تعیین مصارف و... تأثیر مهم و بسزایی دارد و به‌طورکلی مدیران باید بکوشند مدلی را برای پیش‌بینی انتخاب نمایند که پاسخگوی نیازهای سازمان متناسب با فعالیت آنان باشد در بسیار از موارد انتخاب روش غلط ممکن است سازمان را با نتایج ناخوشایندی رهنمون سازد اگرچه پیش‌بینی به‌ندرت با واقعیت تطبیق دارد ولی باید کوشید تا خطاهای آن را به حداقل رساند.

و...

NikoFile


دانلود فایل

* به 5 کاربرکه بیشترین امتیاز رو تا 22 بهمن کسب نمایند، بدون قرعه کشی جوایزه نقدی اهدا خواهد شد.

* به کاربری که بیشترین افراد رو به سامانه معرفی کند، جایزه وِیژه کمپ یار تعلق خواهد گرفت.

* به سه کاربری که تا عید نوروز، یشترین پاسخ صحیح داده باشند جایزه نقدی تعلق خواهد گرفت.

انواع جایزه نقدی در یک قدمی شما


برای شروع اینجا کلیک کنید
آدرس کانال تلگرامی سامانه کمپ ایران


  • ۰
  • ۰

پایان نامه رشته علوم اجتماعی بررسی میزان آشنائی مدیران با مفهوم ارتباطات یکپارچه بازاریابی

پایان نامه رشته علوم اجتماعی بررسی میزان آشنائی مدیران با مفهوم ارتباطات یکپارچه بازاریابی

دانلود پایان نامه آماده 

دانلود پایان نامه رشته علوم اجتماعی بررسی میزان آشنائی مدیران با مفهوم ارتباطات یکپارچه بازاریابی با فرمت ورد و قابل ویرایش تعدادصفحات 465

چکیدة تحقیق :

پژوهش حاضر تحت عنوان «بررسی میزان آشنائی مدیران با مفهوم ارتباطات یکپارچه بازاریابی»   در محدودة زمانی سال 1386 و در قلمرو مکانی شرکت های خصوصی و دولتی فعال در زمینه تولید مواد شوینده و بهداشتی در تهران صورت پذیرفته است. هدف اصلی این تحقیق شناسایی میزان آشنائی مدیران با این مفهوم و استفاده ازراهکارهای آن در تدوین استراتژی بازاریابی شرکت هایشان می باشد.  با توجه به چارچوب‌های نظری تحقیق در حوزه های مخاطب ،محتوای پیام و رسانه ها ، پژوهش    حاضر در صدد یافتن پاسخ به این پرسش است که در میان 5 شاخص IMC  و بازاریابی مدرن ، کدام شاخص ها در حوزه بازاریابی در ایران اجرا شده و یا قابل اجرا می باشند و کدام شاخص ها با توجه به تفاوت های فرهنگی ایران با کشورهای غربی که مهد تمدن بازاریابی هستند ، غیر قابل اجرا هستند؟ به همین منظور 4 فرضیه به شرح ذیل تدوین گردید : 1 ـ تعیین میزان آشنائی مدیران بازاریابی با مفهوم تعامل با مشتریان نهایی. 2 ـ تعیین میزان آشنائی مدیران بازاریابی با مفهوم یکپارچه کردن ابزارهای ارتباطی. 3 ـ تعیین میزان تمایل مدیران بازاریابی به استفاده از تکنیک های پیشبرد فروش . 4 ـ تعیین میزان تمایل مدیران بازاریابی به استفاده از تاکتیک های روابط عمومی به جای تبلیغات . تحقیق حاضر جزء تحقیقات کاربردی و از نظر روش جمع‌آوری داده‌ها ، جزء تحقیقات توصیفی و از نوع پیمایش می‌باشد. جامعة  آماری این تحقیق متکی به جمع‌آوری داده‌ها از مدیران ارشد بازاریابی بوده است.به منظور گردآوری اطلاعات ، پرسش‌نامه ای‌ با 27 سؤال طراحی گردید که برای تمام مدیران بازاریابی شرکت های تولید کننده مواد شوینده و بهداشتی در تهران به صورت حضوری توسط شخص محقق برده شد . برای تجزیه و تحلیل اطلاعات ، ابتدا داده‌های تحقیق از پرسش‌نامه‌ها استخراج و در رایانه ثبت شد و با استفاده از نرم‌افزار آماری SPSS در بخش روش‌های توصیفی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت . نتایج حاصل از این پژوهش نشان داد که اکثریت مدیران بازاریابی شرکت های مواد شوینده و بهداشتی جوان ، تحصیلات کارشناسی و از هر دو جنس زن و مرد می باشند.در این شرکت ها به تعیین مشخصات مشتریان بالقوه قبل از تولید یک محصول جدید ،برقراری ارتباط طولانی با مشتریان و آگاه فرض کردن آنها ، انتخاب گروه بازاریابی مجزا برای هر نام تجاری،ایجاد صمیمیت بین اعضاء ، مشتری فرض کردن کارکنان شرکت ، ایجاد زمینه ای برای ارائه خلاقیت توسط کارکنان ، تلاش برای همکاری بین واحدهای متفاوت شرکت در جهت یکیارچه کردن اهداف شرکت ، توجه به پایگاه اجتماعی مخاطبان برای درک بهتر ییام ها ،تبلیغ محصول ویژه در رسانه هایی با مخاطب محدود ،توجه به تبلیغات رقبا ، سنجش رابطه بین میزان تبلیغات و میزان فروش و استفاده از تکنیک پیشبرد فروش ، در حد متوسط و پایینی توجه می شود .به منظور اتخاذ تصمیم های اساسی در مورد محصولات به ترتیب مدیران بازاریابی ، فروش ،تبلیغات ، روابط عمومی و نام تجاری  شرکت دارند و برای تدوین استراتژی بازاریابی و تولید یک محصول جدید به تمام فاکتورها در حد یکسانی توجه می شود . شرکت های شوینده و بهداشتی به اصلاح روش های بازاریابی مرسوم شرکت ،دخالت اعضاء گروه بازاریابی در تصمیم گیری های اساسی ، توجه به تمایز محتوایی پیام ها در زمان انتخاب رسانه مورد نظر ، توجه به بازخورهای مخاطبان و تاٌثیرگذاری آن بر روی سیاست گذاری آینده  در حد زیاد و قابل قبولی می باشد . در این شرکت ها میزان اهمیت به تولید محصول ویژه ، استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات و داشتن شعار تبلیغاتی با موضوع جهانی بسیار ناچیز می باشد .  

مقدمه :

انسانها از اولین لحظه حیات تا آخرین دم زندگی در تلاش و حرکتند. عده¬ای در پی نان و گروهی در اندیشه نام فعالیت می کنند. بعضی از مردم در جستجوی تحقق ارزشها و ترویج آنها و برخی به هر وسیله¬ای به دنبال تحقق آرزوهای خود هستند و گروهی نیز مجموعه¬ای از خواسته ها را در کنار هم می طلبند. اما یک وجه مشترک در احوال همه آنها ملاحظه می شود و آن «نیاز» است. جامعه بشری اکنون بیش از هر زمان دیگر با کمبود منابع و نیازهای متنوع مواجه است و تلاش می کند با استفاده از منابع محدود موجود پاسخگوی قسمتی از نیازهای نامحدودش باشد. اگر اقتصاد بررسی چگونگی رفع نیازهای نامحدود با استفاده از منابع محدود باشد، مدیریت مجموعه¬ای از مهارتها و دانسته¬ها برای استفاده بهینه از منابع محدود موجود خواهد بود و بازاریابی علم تشخیص نیاز و رفع آنها از طریق تبادل منابع است. در دنیای امروز، دگرگونیهای بسیار زیاد همراه با گسترش رقابت در زمینه های متنوع، بویژه در بازاها، مشاهده می شود. «تغییر» واژه آشنایی است که توأم با فرصتها و تهدیدهایی برای جوامع و زمینه های شغلی مختلف، گاهی عامل رشد و توسعه، و زمانی عامل نگرانی و تحیر و واماندگی می شود. کشورها و شرکتهایی که پویایی را هدف خود قرار داده¬اند، سازندگی و توسعه را در تغییر می یابند و گروهی که فقط متقاضی برکت بدون حرکت هستند، از ایجاد هر گونه تغییر در وضع موجود نگران بوده، مقاومت شدیدی در برابر آن نشان می دهند – تا روزی که مجبور به پذیرش آن گردند . استفاده از بازاریابی – که واژه¬ای نارسا و در عین حال جاافتاده و مصطلح برای مارکتینگ است – برای همه شرکتها و سازمانهایی که در صدد هستند بدون تسلیم در برابر تغییر، حضوری آگاهانه در بازار داشته باشند ضرورت دارد. آنها باید تلاش کنند تا با بازاگرایی، بازارشناسی، بازارگردی و بازاریابی سهم بازار مناسبی برای خود بدست آورند و با عرضه محصولی خوب با قیمتی مناسب، به کارگیری روشهای مطلوب توزیع، استفاده از تبلیغات آگاه کننده و جهت دهنده و شناسایی رقبا، فرصتها و تهدیدهای محیطی، سهم بازار خود را افزایش دهند و با خلاقیت، ابتکار، انعطاف پذیری و تطبیق منابع با نیازها و خواسته های مشتریان داخلی و خارجی ، علاوه بر افزایش سهم بازار و مشتریان خود را نیز حفظ نمایند.


دانلود فایل

* به 5 کاربرکه بیشترین امتیاز رو تا 22 بهمن کسب نمایند، بدون قرعه کشی جوایزه نقدی اهدا خواهد شد.

* به کاربری که بیشترین افراد رو به سامانه معرفی کند، جایزه وِیژه کمپ یار تعلق خواهد گرفت.

* به سه کاربری که تا عید نوروز، یشترین پاسخ صحیح داده باشند جایزه نقدی تعلق خواهد گرفت.

انواع جایزه نقدی در یک قدمی شما


برای شروع اینجا کلیک کنید
آدرس کانال تلگرامی سامانه کمپ ایران


  • ۰
  • ۰

عنوان مقاله : لیزر و مسافت سنج لیزری‎

عنوان مقاله : لیزر و مسافت سنج لیزری‎

امروزه ، نسل پالس مافوق ، موضوع پژوهش و فعالیت های جدید می باشد . پیشرفت سریع در این زمینه به ایجاد لیزر عملی و مفید که در حال حاضر می تواند تولید پالس در مقیاس زمانی فمتوثانیه (۱۰- ۱۵) منجر شود . در این کار ، ما به استفاده از این تحولات به بحث در مورد کاربردهای عملی لیزر می پردازیم که بتوان در آینده آنها را به صورت جدید تکمیل و یا نسل جدیدی از آنها را ایجادکنیم. لیزر یک منبع نور قوی است که دارای خواص فوق العاده ای است که نورهای معمولی مثل لامپ تنگستن ، لامپ جیوه و . . .ندارند . خاصیت اصلی لیزر این است که امواج نور مسیرهای بسیار طولانی را طی می کند در حالی که کمترین واگرایی را دارند . در یک منبع نور معمولی نور توسط امواج جداگانه مخلوط با هم که هر کدام به صورت تصادفی متساعد می شوند ، منتشر می شود و از این جهت تنها می توانند مسافت کوتاهی را طی کنند . در حالی که اگر امواج هم راستا و بدون تداخل باشند ، امواج به صورت منسجم منتشر می شوند .

فهرست :

چکیده

مقدمه

روش کار

کار لیزر و تئوری کوانتوم

طراحی یک لیزر

انواع لیزرها

ارتباطات و مخابرات کاربردهای دیگر

کاربرد های لیزر

مسافت یاب لیزری

نتایج


دانلود فایل

* به 5 کاربرکه بیشترین امتیاز رو تا 22 بهمن کسب نمایند، بدون قرعه کشی جوایزه نقدی اهدا خواهد شد.

* به کاربری که بیشترین افراد رو به سامانه معرفی کند، جایزه وِیژه کمپ یار تعلق خواهد گرفت.

* به سه کاربری که تا عید نوروز، یشترین پاسخ صحیح داده باشند جایزه نقدی تعلق خواهد گرفت.

انواع جایزه نقدی در یک قدمی شما


برای شروع اینجا کلیک کنید
آدرس کانال تلگرامی سامانه کمپ ایران


  • ۰
  • ۰

کاربرد آب مغناطیسی در کشاورزی

کاربرد آب مغناطیسی در کشاورزی

 

 

 

 

 

 

 

مقاله کشاورزی با عنوان کاربرد آب مغناطیسی در کشاورزی در فرمت ورد و شامل مطالب زیر می باشد:

* مقدمه

* کلیات

* اثر مغناطیس بر روی آب

* تجربیاتی از کاربرد آب مغناطیسی در کشاورزی 


دانلود فایل

* به 5 کاربرکه بیشترین امتیاز رو تا 22 بهمن کسب نمایند، بدون قرعه کشی جوایزه نقدی اهدا خواهد شد.

* به کاربری که بیشترین افراد رو به سامانه معرفی کند، جایزه وِیژه کمپ یار تعلق خواهد گرفت.

* به سه کاربری که تا عید نوروز، یشترین پاسخ صحیح داده باشند جایزه نقدی تعلق خواهد گرفت.

انواع جایزه نقدی در یک قدمی شما


برای شروع اینجا کلیک کنید
آدرس کانال تلگرامی سامانه کمپ ایران


  • ۰
  • ۰

super login pro

super login pro

ماژول سوپر لاگین پرو یکی از بهترین و حرفه ای ترین ماژول های ورود و ثبت نام جوملا می باشد.این ماژول بصورت فول رسپانسیو بوده و در 4 حالت مختلف نمایش دارد.همچنین بعد از ورود دارای کاستومایز منو می باشید.


دانلود فایل

* به 5 کاربرکه بیشترین امتیاز رو تا 22 بهمن کسب نمایند، بدون قرعه کشی جوایزه نقدی اهدا خواهد شد.

* به کاربری که بیشترین افراد رو به سامانه معرفی کند، جایزه وِیژه کمپ یار تعلق خواهد گرفت.

* به سه کاربری که تا عید نوروز، یشترین پاسخ صحیح داده باشند جایزه نقدی تعلق خواهد گرفت.

انواع جایزه نقدی در یک قدمی شما


برای شروع اینجا کلیک کنید
آدرس کانال تلگرامی سامانه کمپ ایران


  • ۰
  • ۰

گزارش کارورزی - آموزش فتوشاپ

گزارش کارورزی -  آموزش فتوشاپ

فرمت فایل : word(قابل ویرایش)تعداد صفحات:105

 

فتوشاپ چیست ؟ 5
نصب برنامه: 5
شروع کار . 6
آشنایی با برخی از منوها 6
FILE: 6
New : 6
Open 10
Browse 11
Open Recent 12
Close 12
Save 12
Save as 13
Import 13
Export 13
File in fo 13
Save for web 13
فرمان Revert 16
Print with priview 17
فرمان Jumpto 19
منوی Edite 20
Step for ward: 20
Step back ward: 21
Fade brush tool: 21
Cut: 21
Copy: 21
Copy merged: 21
Paste info : 22
Clear: 22
Check speilng: 22
Find and replace text: 23
Fill: 23
Stroke: 24
Free transform: 24
Trans form: 25
Define brush: 25
Purge: 25
Undo: 25
Clip board: 25
Histories : 25
Color settings : 26
Preset manager: 26
Preferences : 26
منوی :Select -. 26
آشنایی و کاربا ابزار Tool box 27
1) Rectangular marguee : 28
Single column marguee: 32
Magnetic lasso: 34
magic wand : 34
Crop : 35
Slice : 36
Healine : 37
Brush : 38
History Brush : 40
Eraser : 41
Back ground Eraser tool : 43
magic Eraser tool : 43
Gradient tool : 44
Sharpen tool : 48
Smudge : 48
Burn tool : 49
ابزار ذره بین :Zoom Tool 50
ابزار دست جابجایی تصویر :Hand Tool -H چنانچه تصویری بزرگتر از میدان دید ما باشد یا قبلا تصویر را بوسیله ذره بین بزرگ کرده باشیم . برای مشاهده قسمتهای دیگر آن ، می توانیم بوسیله ابزار جابجایی تصویر را حرکت داده و بقیه قسمتهای آن را نیز مشاهده کنیم . 51
Crop Toll : جهت خذف کردن اضافات لایه ها که از بوم کار ما بیرون زده استفاده می شود با درگ کردن این ابزار روی صفحه قسمت سفید شده باقی خواهد ماند و قیمت خاکستری حذف خواهد شد با اهرم های موجود در اطراف محدوده انتخاب شده می توان اندازه محدوده را تغییر داد. Healing Brush Tool : با استفاده از این ابزار و با گرفتن کلید Alt از یک قسمت از تصویر نمونه برداشته می شود و در هر کجا از تصویر اگر ما عمل کلیک و درگ ماوس را انجام دهیم همان قسمت انتخاب شده اول روی قسمتی که ماوس روی آن است ریخته می شود با توجه به رنگ قسمت درگ شده مثلاً اگر من نمونه ای از یک سیب را انتخاب کنم و بعد روی یک قسمت سفید درگ کنم سیب به رنگ سفید در قسمتی که ماوس را درگ می کنم ریخته می شود. Patch Tool : با استفاده از این دستور می توان تصویری از یک محدوده را روی محدوده انتخاب شده انداخت که تصویر انتخاب شده نه با رنگ خود بلکه با رنگ قسمت انتخاب شده تلفیق شده و یک رنگ متناسب و میانگین دو قسمت را می گیرد، به عنوان مثال با این ابزار انتخابی روی یک قسمت آبی از تصویر را انتخاب می کنیم سپس با درگ کردن این قسمت مثلاً روی صورت یک گربه سیاه و ول کردن کلید ماوس صورت سیاه گربه روی قسمت آبی نه به رنگ سیاه بلکه به رنگی بین رنگ آبی و سیاه ظاهر می شود. Color Replacement Tool : با استفاده از این ابزار رنگ یک قسمت را می توان روی یک تصویر دیگر ریخت با توجه به اینکه تصویر زیری به عنوان مثال موهای یک انسان که به رنگ سیاه است رنگ قسمت انتخاب شده را به خود می گیرد، با این دستور می توان با کمی دقت تغییر رنگ مو و قسمتهای مختلف لباس و ... را انجام داد. Pencil Tool : مانند ابزار Brush عمل می کند و می توان مقاطعی مانند نوک مداد را داشت. Clone Stamp Tool : تقریباً مانند ابزار Healing Brush عمل می کند با این تفاوت که قسمت انتخاب شده با فشار کلید Alt به طور کاملاً دقیق و به رنگ خود آن قسمت روی قسمت جدید ریخته می شود و مانند یک مهر ژلاتینی عمل می کند. Pattern Stamp Tool : مانند دستور Stamp عمل می کند با این تفاوت که شما با این دستور پترنها و موادی که قبلاً به صورت پیشفرض در فتوشاپ وجود دارند روی هر قسمتی که کلیک شود ریخته می شود مثلاً بافتهای مختلفی مانند آجر، سنگ و ... که شما خودتان می توانید با دستور Define Pattern از منوی Edit هر کدام از طرحهای خود را به صورت بافت در آورده و با این دستور روی قسمتهای دلخواه بریزید. 51
Pen Tool : برای کشیدن پد دور تصویر استفاده می شود که دقیقترین ابزار برای انتخاب یک محدوده است. FreeForm Pen Tool: از این دستور نیز برای کشیدن پد استفاده می شود که کاملاً آزاد عمل می کند و با هر هر کت ماوس به همان طرف حرکت می کند و مانند ابزار Lasso Tool در قسمت انتخابها عمل می کند. Add Anchor Point Tool : از این ابزار بعد از استفاده از ابزار Pen Tool و کشیدن یک شکل تقریبی دور قسمتی که می خواهیم انتخاب کنیم استفاده می شود و با استفاده از ایت دستور می توان نود ها و نقاطی روی قسمت ایجاد شده به وجود آورد و قسمت انتخاب شده را کامل و دقیق تر رسم کرد. Delete Anchor Point Tool : بر خلاف ابزار بالا نقاط اضافی روی پدی که رسم کرده ایم را با این ابزار حذف می کنیم. Convert Point Tool : با استفاده از این ابزار نقاط ایجاد شده روی پدمان را به منحنی تبدیل کرده و با استفاده از اهرمهائی که با استفاده از این ابزار مشاهده می شوند پدمان را دقیقتر رسم می کنیم. Custom Shape Tool : شما با این ابزار و انتخاب فیلد Shape از قسمت نتظیمات این ابزار می توانید به شکل های مختلفی که به صورت پیش فرض در نرم افزار قرار دارد دسترسی داشته باشید. اشکالی مانند، حیوانات، قابها، پازل، علائم و... Notes Tool : اگر شما به صورت تیمی روی یک پروژه طراحی کار می کنید برای اینکه تیم بعدی که در شیفت بعد خواهند آمد و روی فایلی که شما کار می کنید کار خواهند کرد با این ابزار می توانید یادداشتهایی که در باره طرح دارید و می خواهید به آنها تذکر دهید بنویسید و این نوشته در فایل شما ذخیره می شود تا گروه بعدی آن را بخوانند. Audio Annotation Tool : به نظر من این ابزار کم مصرف ترین ابزار در فتوشاپ است،! شما با این ابزار می توانید همان پیغامی که در دستور بالا تایپ کرده اید را به صورت صوتی ذخیره کنید تا همکارانتان در شیفت بعدی آن را بشنوند. Eyedropper Tool : جهت انتخاب یک نمونه رنگ از قسمت دلخواه تصویر استفاده می شود. با انتخاب این ابزار و کلیک بر روی رنگ دلخواه در هر قسمت از تصویر رنگ مورد نظر در قسمت پیش زمینه نمایان می شود،‌و با کلیک بر روی رنگ پیش زمینه می توان درصد تشکیل دهنده آن رنگ را مشاهده کرد. Color Sampler Tool : با استفاده از این ابزار که مانند ابزار قطره چکان عمل می کند،‌و کلیک در هر نقطه دلخواه از تصویر پالت Info (اطلاعات) رنگ ظاهر می شود و شما می توانید درصد رنگ هر قسمت از تصویر را با کشیدن ماوس روی آن قسمت را در مد رنگ های مختلف مانند CMYK و RGB و همچنین جایگاه رنگ از نظر محور X و Y مشاهده کنید. Measure Tool : با این ابزار می توانید فاصله بین دو نقطه از تصویر و یا زاویه آن ها را اندازه بگیرید، در این حالت باز هم پالت اطلاعات رنگ ظاهر خواهد شد و شما می توانید فاصله و زاویه را در آن پالت مشاهده کنید. ُSet Foreground Color : برای انتخاب رنگ پیش زمینه استفاده می شود که با کلیک روی این قسمت پالت Color Piker ظاهر خواهد شد و شما می توانید رنگ دلخواهتان را از این قسمت انتخاب کنید. Set Background Color : این ابزار نیز برای انتخاب رنگ پس زمینه استفاده می شود و کار با آن دقیقاً مانند دستور بالا می باشد. Switch Foreground and Background Color : خط منحنی کوچکی که دو سر آن فلش مانند است و در سمت راست و بالای قسمت انتخاب رنگ قرار دارد برای جابجائی رنگ های پیش زمینه و پس زمینه می باشد. Default Foreground and Background Color :دو مربع کوچک سیاه و سفید رنگ که در پایین و سمت چپ قسمت انتخاب رنگ قرار دارد و حالت پیش فرض نرم افزار را از جهت رنگ پیش زمینه و پس زمینه انتخاب می کند که در این حالت رنگ پیش زمینه سیاه و رنگ پس زمینه سفید می باشد. 52
پنجره ها در فتوشاپ 54
پنجرة History عمل :Redo , Undo برای باز شدن این پنجره گزینة History Show را از منوی Window انتخاب می کنیم پنجرة History جدول تاریخچه فهرستی از تمام ابزارهای استفاده شده و همچنین تمام تغییراتی که ایجاد کرده اید را نگه می دارد. تا بتوان بیش از یک عمل را باز گرداند در این پنجره می توانید هر یک از عملکردهای مزبور که نمی خواهید اعمال شود، را باز گردانید. این کار در بعضی از اعمال ملغی سازی Undo مکرر مفید واقع می شود. زیرا در این حالت می توانید عملکرد Undo و Redo را بصورت انتخابی قرار دهید. نکته : معادل عمل Undo فشار همزمان سه کلید Ctrl+Alt+Z است . معادل عمل Redo فشار همزمان سه کلیدCtrl+Shift+Z است . پنجرة :Navigator برای باز کردن پنجره Navigator، گزینة Show Navigator را از منوی Window انتخاب می کنیم. بوسیله این پنجره می توانیم قسمتی از تصویر که در میدان دید ما می باشد را نسبت به کل تصویر مشاهده کنیم در حقیقت می توانیم موقعیت قسمت مورد نظر را نسبت به کل تصویر داشته باشیم. در این پنجره دور تادور محدوده ای که در میدان دید ما می باشد کادر قرمز رنگی مشاهده می شود. برای مشاهده یک قسمت خاص از تصویر، روی کادر قرمز رنگ موجود در پنجرة Navigator کلیک کرده و ماوس را بکشید. توسط این پنجره می توانیم درصد بزرگنمایی را از 15% تا 1600% روی قسمت Zoom in و Zoom out که در پایین پنجره قرار گرفته است تنظیم کنیم. 54
پنجرة: Info برای بازکردن پنجره Info گزینة‌Show Info را از منوی Windows انتخاب می کنیم . Info مخفف کلمة Information می باشد ،از این پنجره همانطور که از نامش پیداست جهت مشاهده اطلاعات مربوط به اندازه ، مختصات و رنگ های نقاط مربوطه استفاده می شود . برای نمایش اطلاعات هر نقطه از تصویر کافیست بوسیله نشانگر ماوس روی تصویر حرکت کنیم . 55
کار با لایه ها پانل LAYER 55
گروه LOCK 59
LAYER PROPERTIES : به کمک این گزینه می توانید چند قابلیت را در دسترس داشته باشید به این صورت که بازدن این گزینه پنجره ای باز می شود که دارای دو قسمت : 61
BLENDING OPTIONS : 61
DUPLICATE LEYER : 61
DELETE LEYER : 62
DELETE LAYER : 62
CREATE ANEWKAYER : 62
CREATE NEW FILL OR ADJASMENT KAYER : 62
CREATE ANEW SET : 62
ADD VECTOR MASK : 62
ADD A LAYER STYLE : 62
پنهان کردن لایه : 63
ترکیب کردن لایه ها :Merge 64
کار با فایلها و پسوندهای مورد استفاده کار با فایل ها : 65
Bitmap قالب بندی استاندارد ویندوز به شمار می آید . 65
Graphical Interchange format (gif ) GIF . 66
Joint photographic Experts Group(jpg ) JPEG 66
Portable Document Format(pdf) PDF . 66
Portable Network Graphic (png) PNG . 66
tif - TIFF Tagged– Image File Format . 66
Encapsulated postscript(eps) EPS . 66
RAW : 66
کاهش اندازة فایل 67
تغییر اندازه یک تصویر : 68
آموزش چندین ترفند حرفه ای فتوشاپ: 69
آموزش ساخت لوگو یاهو مسنجر 69
ساختن یه کره سه بعدی توپ توی فتوشاپ 74
آموزش : شبنم بر روی برگ 76
آموزش نوشته الماسی 86
ساخت منظره شب اقیانوس 89

 

 


دانلود فایل

* به 5 کاربرکه بیشترین امتیاز رو تا 22 بهمن کسب نمایند، بدون قرعه کشی جوایزه نقدی اهدا خواهد شد.

* به کاربری که بیشترین افراد رو به سامانه معرفی کند، جایزه وِیژه کمپ یار تعلق خواهد گرفت.

* به سه کاربری که تا عید نوروز، یشترین پاسخ صحیح داده باشند جایزه نقدی تعلق خواهد گرفت.

انواع جایزه نقدی در یک قدمی شما


برای شروع اینجا کلیک کنید
آدرس کانال تلگرامی سامانه کمپ ایران


  • ۰
  • ۰

گزارشکار کارخانجات سیمان شرق ( فرآیند تولید سیمان)

گزارشکار کارخانجات سیمان شرق ( فرآیند تولید سیمان) ، با فرمت ورد 19 صفحه

دارای فهرست و منظم همراه تصاویر

 

کارخانه سیمان مشهد در سال 1332 تاسیس ودر سال 1334 اولین خط تولید که به نام کوره های قائم یا عمودی معروف بود راه اندازی گردیدو نهایتا در سال 1362 متوقف گردید .واحد 300 تنی در سال 1346 راه اندازی گردید ودر سال 1354 واحد 1250 تنی راه اندازی شد ودر سال 1370 عملیات ساخت واحد 3000 تنی آغاز گردید وبه توفیق الهی در سال بهمن ماه سال 1377 این واحد عظیم هم به بهره برداری رسید هم اکنون مطالعات در زمینه احداث یک واحد 3000 تنی جدید به پایان رسیده است وعملیات ساخت بزودی آغاز میشود وباساخت این واحد جدید تولید سیمان در این کارخانه به حدود 10000 تن در روز خواهد رسید و به توفیق الهی و مدد مدیران وپرسنل سخت کوش این کارخانه یکی از موفق ترین سازمانها در ایران میباشد.

فهرست

1- مقدمه

2- تاریخچه

3- آتش باری

4- سنگ شکن

5-سپراتور

6- آسیاب مواد خام

7- کوره

8- آسیاب سیمان

9-الکتروفیلترها وبگ فیلترها

10- واحد بارگیری

 


دانلود فایل

* به 5 کاربرکه بیشترین امتیاز رو تا 22 بهمن کسب نمایند، بدون قرعه کشی جوایزه نقدی اهدا خواهد شد.

* به کاربری که بیشترین افراد رو به سامانه معرفی کند، جایزه وِیژه کمپ یار تعلق خواهد گرفت.

* به سه کاربری که تا عید نوروز، یشترین پاسخ صحیح داده باشند جایزه نقدی تعلق خواهد گرفت.

انواع جایزه نقدی در یک قدمی شما


برای شروع اینجا کلیک کنید
آدرس کانال تلگرامی سامانه کمپ ایران


  • ۰
  • ۰

دانلود پاورپوینت انواع و طبقه بندی هتل از نظر عملکردو معرفی فضا

دانلود پاورپوینت انواع و طبقه بندی هتل از نظر عملکردو معرفی فضا

 

 

 

 

 

 

 

 

پاورپوینت انواع و طبقه بندی هتل از نظر عملکردو معرفی فضا در 54 اسلاید کامل و قابل ویرایش می باشد.

پاورپوینت انواع و طبقه بندی هتل از نظر عملکردو معرفی فضا

 

ظرفیت ودرجه بندی هتل                                         
مجهزترین هتلها قاعدتا در مراکز شهرهای بزرگ ساخته می شوند اما ساخت چنین مجتمعهایی در هاشیه شهرها نیز کاملا متداول است.برای هتلهایی که تسهیلات برگزاری کنفرانس در انها پیش بینی می شود یا برای کسانی که از ازدحام مراکز شهری گریزان اند هاشیه شهرها جای مناسب تری است.امکان یافتن زمین بزرگتر و ارزانتر برای ساخت پارکینگ و باغسازی در هاشیه شهرها به مراتب بیشتر از مراکز شهری است.

ظرفیت هتل به کشش بازار توریسم بستگی دارد.تعداد اتاق در یک هتل گاهی به چندین هزار می رسد که در این صورت هتل خود مانند شهری است که به خدمات متعدد دیگری از جمله دسترسی و حمل ونقل سریع نیاز خواهد داشت. 

در طراحی هتل باید به طبقه بندی ان از نظر سطح و کیفیت سرویس دهی در ارتباط با قدرت خرید مهمانان بالقوه ان توجه شود.هتلها امروز از یک درجه بندی ساده 1تا 5 ستاره استفاده می کنند که 1 ستاره ارزانترین و 5 ستاره گرانترین هتلها است.با تبدیل کاخهای قدیمی هتلهای لوکس تری هم برای ثروتمندان ساخته شده است.در مجهز ترین هتلها علاوه بر فضاهای خصوصی (اتاقها.سوئیتها) استخر سرپوشیده با اب گرم و متناسب با فصل.سونا.جکوزی.سالنهای بدن سازی و ماسا .رستورانهای مجهز و گاهی گردان در بالاترین طبقه و همکف.سالنهای کنفرانس واتاقهای ملاقات خصوصی همچنین خدمات ارتباطی تلفن.تلویزیون.اینترنت.مینی بار در اتاقها وسرویس چای و قهوه ویخچال در نظر گرفته می شود.سرو غذا در اتاق در تمام 24 ساعت میسر است.هرچه سطح خدماتی ودرجه هتل تنزل کند از این سرویسها کاسته می شود.در مسافرخانه توالتها عمومی می شوند و اتاقهای عمومی تا 10 تخت خوابه ساخته می شوند.      
اما در ایران ساخت و اداره هتلهای مدرن از اوایل قرن حاضر متداول شد که گراند هتل نمومه شناخته شده ای از انهاست.

دانلود فایل

* به 5 کاربرکه بیشترین امتیاز رو تا 22 بهمن کسب نمایند، بدون قرعه کشی جوایزه نقدی اهدا خواهد شد.

* به کاربری که بیشترین افراد رو به سامانه معرفی کند، جایزه وِیژه کمپ یار تعلق خواهد گرفت.

* به سه کاربری که تا عید نوروز، یشترین پاسخ صحیح داده باشند جایزه نقدی تعلق خواهد گرفت.

انواع جایزه نقدی در یک قدمی شما


برای شروع اینجا کلیک کنید
آدرس کانال تلگرامی سامانه کمپ ایران