نگین رایان

۱۱ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کلیات

آمار جرایم شاخص و معیاری است که سلامت یا بیمار بودن بخشهایی از جامعه و حدود و میزان آن را نشان میدهد . صحت و دقت آمار ناهنجاری و آسیب&zwnj های اجتماعی ودسترسی محققان و پژوهشگران جامعه به آنها موجب اتقان و استحکام تجزیه وتحلیل&zwnj ها و بررسی&zwnj ها و برآوردهای اجتماعی می شود . با مطالعه علمی و درست روند کاهش وافزایش یا جابه جایی جرایم، می&zwnj توان پاره&zwnj &zwnj ای ازمسائل و مشکلات آینده جامعه را پیش&zwnj بینی کرد و امکان برنامه&zwnj ریزی مناسب و واقعی&zwnj تری را برای مدیران جامعه فراهم آورد .

کنترل رسمی و محدود کردن انتظارات برای حل مشکلات و مسائل جامعه&zwnj توسط پلیس و دستگاه قضایی شاید ساده&zwnj ترین و کوتاه&zwnj ترین راه حل به نظر آید، لیکن یقیناً موثرترین و کارآمدترین شیوه&zwnj ی مبارزه نخواهد بود .راه اصلی مبارزه با جرایم اجتماعی یافتن ریشه&zwnj ها و علت&zwnj هاست و دستگیری و نتیجه مجرم برخورد با معلول است اگر چه در پاره&zwnj ای از موارد، ناگزیر از پذیرش آن هستیم .



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

برنامه ساز اندروید بدون دانش برنامه نویسی

با استفاده از برنامه easy app maker میتوانید بدون داشتن دانش برنامه نویسی برنامه های اندروید بسازید

برنامه های ساخته شده توسط این نرم افزار قابلیت فروش در مارکت و فروشگاه های اندرویدی نظیر بازار مایکت کندو و.... دارند

این برنامه انگیلیسی و نسخه 100% بدون تغییر و زبان اصلی است

فیلم آموزشی کار با برنامه نیر موجود میباشد


دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه:20

فهرست مطالب

طرحهای جدید بازار بورس نیویورک تکنولوژی شناخته شده

Automated bond system

تجارت بین المللی در آینده شرکتهای جهانی دسترسی حجم قوانین و آئین نامه های کامل اطلاعات تجاری تصفیه و پرداخت

در مورد احتمالات بازارهای الکترونیکی بویژه حقوق تجاری در سراسر دنیا و زمانهای مختلف نوشته های بسیاری وجود دارد. ایدة کامپیوتری کردن بازار و تجارت محبوبیت خاصی میان عموم دارد زیرا جادوی الکترونیکی مدرن اینطور تصور شده که می تواند سفارشات را در جایی که مردم در حال فریاد زدن و موج زدن و دویدن در سکوی تجاری هستند به طور مؤثر و آرام اداره نماید.

این پدیده زمینه ای از تکنولوژی را در بردارد که در دهة آخر قرن بیستم بسیار مورد استفاده و مناسب است. همچنین این پدیده با پیشرفت های دیگری در زمینة ارتباطات و بهبود سرمایه گذاریهای متعدد و متحد الشکل که در جامع از بازارهای مالی در نیویورک توکیو، فرانکفورت، زوریخ، آمستردام، بروکسل و دیگر مراکز مالی فعالیت می کنند کاملاً مطابقت دارد.

زمان در سکوهای تجاری بسیار محدود است. عملکرد سکوهای تجاری بستگی به مردمی دارد که آنجا حضور پیدا می کنند و این افراد دارای بنیه ای محدود هستند و نمی توانند در یک روز کاری معمولی به آسانی عمل کنند.

می توان گفت اشتیاق طبیعی افراد در این بازارها سبب دگرگونی شدید قیمتها نسبت به درصد کل قیمت ها می شود و این هم سبب می شود تا هر پیشرفت قابل توجه در ساعتهای عادی کاری متوقف شود.

بازارهای الکترونیکی تجاری پیشرفتی برای آینده محسوب نمی شوند. آنها در بازارهای مختلف که در حال کار کردن هستند موجودند. این تکنولوژی کاملاً شناخته شده است؟

موانع تکنولوژیکی که از میان برداشته شوند تعدادشان اندک است. کامپیوتری کرده کامل تجارت یک واقعیت خواهد بود. اما سؤالی که اینجا مطرح می شود این است که تحت چه شرایطی و چه حداقل زمانی این دو مسیر است.

در مورد موفقیت یا عدم موفقیت بازارهای الکترونیکی برای بهضی (افراد این تصور موجود می آید که چون ابزار و تجهیزات تکنولوژی امروزه موجود است پس این امر در زمان کوتاهی قابل دسترسی است. اما چنین پیش بینی را بیشتر می توان اتفاقی داشت تا بر اساس تجزیه و تحلیل موقعیت ها که لازمة تجارت خودکار و موفق است.

قبول این واقعیت که کامپیوتری کردن تجارت امری است قریب الوقوع زیرا اولاً تکنولوژی امروزه وجود دارد و دوماً تجارت جهانی در حال پیشرفت و افزایش است، امری است که باید مورد آزمایش و بررسی قرار گیرد. تا زمانیکه برنامه های الکترونیکی در بازار سهام نیویورک و دیگر بازارهای قانونی جانشین نشود، موانه سخت بر سر جای خود باقی خواهد ماند. تجارت الکترونیکی سهام به طور کامل بی نقص توسعة خود را آرام و در طول دهه ها و یا مدت زمان بیشتر نشان می دهد.

تا اینجا سیستم الکترونیکی همراه با عملکرد تجاری اتوماسیون شده سبب افزایش پیش از حد حجم مبادلات در تجارت حقوقی بین المللی و نمی شود و همچنین سفارشات را در همة ساعتها به انمجام نمی رساند.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
تحقیق

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه186

فهرست مطالب

10-1- خلوص&zwnj آب&zwnj

10-1-1- نقش&zwnj کاتیون&zwnj ها در تمیزکردن&zwnj مرطوب&zwnj محلول&zwnj شوینده&zwnj

10-1-2- آنیون&zwnj ها در محلول&zwnj شوینده&zwnj

3- خواص&zwnj آب&zwnj و روشهای&zwnj تصفیه&zwnj آب&zwnj

10-1-3- سختی&zwnj آب&zwnj

تعیین&zwnj سختی&zwnj موقتی&zwnj : دستگاه&zwnj ها و مواد شیمیایی&zwnj مورد آزمایش&zwnj

سختی&zwnj موقتی&zwnj

سختی&zwnj دائمی&zwnj

تعیین&zwnj سختی&zwnj دائمی&zwnj

روش&zwnj تست&zwnj

سختی&zwnj کلی&zwnj

آب&zwnj

آب&zwnj عمدتاً در نگهداری&zwnj بافت&zwnj استفاده&zwnj می&zwnj شود. به&zwnj طور مشخص&zwnj برای&zwnj تمیزکردن&zwnj مرطوب&zwnj منسوجات&zwnj تاریخی&zwnj و همچنین&zwnj برای&zwnj مراحل&zwnj دیگر مثلاً به&zwnj عنوان&zwnj حلال&zwnj بسیاری&zwnj ازمواد شیمیایی&zwnj استفاده&zwnj شده&zwnj است&zwnj . برای&zwnj نگهداری&zwnj منسوجات&zwnj و رنگ&zwnj کردن&zwnj بافت&zwnj های&zwnj پوششی&zwnj و در اصلاح&zwnj کردن&zwnj محلول&zwnj های&zwnj تمیزکننده&zwnj حلال&zwnj های&zwnj آبی&zwnj استفاده&zwnj می&zwnj شود. درتمیزکردن&zwnj و گرفتن&zwnj رطوبت&zwnj ، آب&zwnj هم&zwnj به&zwnj عنوان&zwnj حلال&zwnj و هم&zwnj به&zwnj عنوان&zwnj واسطه&zwnj مرحله&zwnj تمیزکردن&zwnj عمل&zwnj می&zwnj کند.

ملکول&zwnj های&zwnj آب&zwnj (H2O) ملکولهای&zwnj دوقطبی&zwnj هستند. در اتم&zwnj ساختاری&zwnj ، هیدروژن&zwnj واکسیژن&zwnj الکترونگاه&zwnj تیوبتی&zwnj مختلفی&zwnj دارند. نیاز شدید به&zwnj الکترون&zwnj های&zwnj نشان&zwnj داده&zwnj شده&zwnj بوسیله&zwnj اتم&zwnj های&zwnj اکسیژن&zwnj منجر به&zwnj باند شدن&zwnj الکترون&zwnj های&zwnj بین&zwnj هیدروژن&zwnj و اکسیژن&zwnj می&zwnj شودکه&zwnj دور از اتم&zwnj هیدروژن&zwnj نسبت&zwnj به&zwnj اتم&zwnj اکسیژن&zwnj بوده&zwnj اند. بنابراین&zwnj اتم&zwnj اکسیژن&zwnj متمایل&zwnj به&zwnj بارمنفی&zwnj می&zwnj شود و اتم&zwnj هیدروژن&zwnj را که&zwnj متمایل&zwnj به&zwnj بار مثبت&zwnj است&zwnj ترک&zwnj می&zwnj کند. به&zwnj خاطر ساختاراستروشیمی&zwnj در ملکول&zwnj آب&zwnj که&zwnj دو اتم&zwnj هیدروژن&zwnj روی&zwnj یک&zwnj طرف&zwnj اکسیژن&zwnj هستند. آب&zwnj مولکولی&zwnj دوقطبی&zwnj با بارهای&zwnj مخالف&zwnj است&zwnj و یک&zwnj دوقطبی&zwnj است&zwnj که&zwnj بار منفی&zwnj اتم&zwnj اکسیژن&zwnj یک&zwnj باند با هیدروژن&zwnj مولکول&zwnj آب&zwnj ایجاد می&zwnj کند.

آب&zwnj یک&zwnj حلال&zwnj مؤثر برای&zwnj انواع&zwnj زیادی&zwnj از لکه&zwnj هاست&zwnj بسیاری&zwnj از لکه&zwnj های&zwnj غیرآلی&zwnj مثل&zwnj نمک&zwnj های&zwnj یونیک&zwnj به&zwnj تنهایی&zwnj در آب&zwnj حل&zwnj می&zwnj شوند. قابلیت&zwnj حل&zwnj آب&zwnj در ترکیبات&zwnj یونیکها ناشی&zwnj ازتبادل&zwnj الکتریکی&zwnj یون&zwnj های&zwnj با بار منفی&zwnj در لکه&zwnj به&zwnj قطب&zwnj های&zwnj مثبت&zwnj ملکول&zwnj های&zwnj آب&zwnj است&zwnj و تبادل&zwnj الکتریکی&zwnj یون&zwnj های&zwnj بار مثبت&zwnj در لکه&zwnj به&zwnj قطب&zwnj های&zwnj منفی&zwnj ملکول&zwnj آب&zwnj می&zwnj رد. بنابراین&zwnj مولکول&zwnj های&zwnj آب&zwnj تدریجاً باعث&zwnj تجزیه&zwnj کریستال&zwnj های&zwnj



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*



فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)



تعداد صفحه:41

فهرست و توضیحات:

مقدمه

بیان مسأله

اهمیت موضوع

اهداف پژوهش

اهداف کاربردی

اهداف نهایی

سؤالات پژوهش

انتفاضه فلسطین و دست آوردهای داخلی ،&zwnj منطقه ای و جهانی

انتفاضه اول

شروع انتفاضه

در این خیزش عمومی، حوادث مهمی اتفاق افتاده است که هر یک در شروع انتفاضه مردمی دخیل بودند: در شب ششم اکتبر 1987، در گذرگاه « الشجیعه» در جنوب شهر غزه، بین نیروهای اسرائیلی و گروهی از مجاهدان فلسطینی درگیری پیش می&zwnj آید. صبح روز بعد با حضور خبرنگاران در محل حادثه، رژیم صهیونیستی اثری از درگیری برجای نگذاشته بود، امّا بعد از مدتی جریان فاش گردید که در این حادثه چهار مبارز فلسطینی به شهادت رسیده&zwnj اند. روز هشتم اکتبر، تمام شهرهای نوار غزه شاهد راهپیمایی مردم خشمگین بود. تا غروب این روز تعداد مجروحین به 30 تن رسید و ده&zwnj ها نفر نیز بازداشت شدند. پس از این درگیری، پلیس بیت&zwnj المقدس اعلام کرد که به گروهی یهودی موسوم به « پاسداران جبل هیکل» اجازه داده است تا در حرم شریف قدس، مراسم دینی خود را برگزار کنند. این خبر، صبح جمعه نهم اکتبر 1987 تمام مردم شهر قدس را برانگیخت تا برای دفاع از حریم بیت&zwnj المقدّس و جلوگیری از آلوده شدن آن بوسیله دشمنان بپاخیزند. در روز موعود، مقاومت فلسطینی&zwnj ها برای جلوگیری از ورود این گروه به حرم شریف قدس، به زخمی&zwnj شدن ده&zwnj ها مسلمان ختم شد و گروه پاسداران هیکل از محل درگیری گریختند. با این حال قدس آرام نگرفت ودر آن روزها نوار غزه، نابلس، رام&zwnj الله، و الخلیل یکپارچه آشوب بود.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلودمقاله

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)


تعداد صفحه:3

مقدمه

تو حال و هوای خودمونیم،ناگهان می گن مسعود بختیاری بر اثر سکته ی قلبی در گذشت!.

از شدت تعجب می پرسیم مسعود بختیاری کیه؟

میگن همون بهمن علاءالدین دیگه،خواننده ی معروف بختیاری.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

مقاله بنزین

مقاله

لینک و پرداخت دانلود * پایین مطلب *

فرمت فایل : word ( قابل ویرایش )

تعداد صفحه : 3

فهرست:

دید کلی

تاریخپه بنزین

ویژگی&zwnj های بنزین

.....

مقدمه:

گزارش&zwnj های ثبت شده حاکی از آن است که در سال 1923 ، برجیوس اولین بار از روش هیدروژناسیون برای تولید بنزین استفاده کرد. در آن سال ، 350000 تن سوخت اتومبیل از این راه تهیه شد. در 1944، حدود 20 کارخانه برای تولید 3.5 میلیون&zwnj تن سوخت مایع بکار مشغول بوده که از این مقدار 2.25 میلیون&zwnj تن بنزین بوده است.



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰

حسابداری دولتی٬ حسابداری و حسابرسی دولتی

شامل نیمسالهای:(15 نیمسال)

نیمسال اول 89-88 + با پاسخنامه

نیمسال دوم 89-88 + با پاسخنامه

تابستان 89 + با پاسخنامه

نیمسال اول 90-89 + با پاسخنامه

نیمسال دوم 90-89 + با پاسخنامه

نیمسال اول 91-90 + با پاسخنامه

نیمسال دوم 91-90

نیمسال اول 92-91 + با پاسخنامه

نیمسال دوم 92-91 + با پاسخنامه

نیمسال اول 93-92

تابستان 92 + با پاسخنامه

تابستان 93

نیمسال اول 94-93 + با پاسخنامه

نیمسال دوم 94-93 + با پاسخنامه

نیمسال اول 95-94 + با پاسخنامه



دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
مقاله

لینک *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه:18

فهرست مطالب

مقدمه&rlm

  • اصلاحات، اصلى که ریشه در فطرت کمال جویى و کمال خواهى انسان دارد و رسالت بلند انبیاى الهى هم اصلاح مادى و معنوى زندگى بشر بوده است. اسلام دین ناظر به فطرت آدمى و مکمل ادیان آسمانى گذشته، اصلاحات واقعى را در انجام دستورهاى خالق هستى و تحقق عدالت و عبودیت حق مى&rlm داند که متناسب با شرایط زمان بر محور ولایت&rlm -اصلاحات (واژه عربى، جمع اصلاح از ریشه اصلى) در لغت به معناى درست کردن، نیکو نمودن، آراستن به اصلاح درآوردن مى&rlm باشد. در اصلاح علوم سیاسى عبارت از رفورم (refom) و برخى تغییرات تدریجى و آرام در ابعاد سیاسى، اقتصادى و اجتماعى، بدون تحول در ساختارى که نظام و بنیاد جامعه است. و در فرهنگ دینى، تحول در فکر و فرهنگ فرد و جمع و نظامیان اجتماعى حاکم، به منظور منزوى نمودن آداب و عادات ناپسند و رفع نقص&rlm ها و مفاسد و جایگزین کردن ارزشهاى الهى و تمایلات عالى و اخلاقى بر پایه عدالت، معنویت، آزادى و امنیت ? اجرا مى&rlm گردد. و به گفته شهید استاد مطهرى (ره):
    ((اصلاح&rlm طلبى یک روحیه اسلامى است، هر مسلمانى به حکم این که مسلمان است، خواه ناخواه اصلاح طلب است و لااقل طرفدار اصلاح&rlm طلبى است، زیرا اصلاح&rlm طلبى هم به عنوان یک شأن پیامبرى در قرآن مطرح و هم مصداق امر به معروف و نهى از منکر است که از ارکان تعلیمات اجتماعى اسلام است.)) -نهضت&rlm هاى اسلامى، شهید مطهرى،ص 7. ?
    بعلاوه منتظر مصلح حقیقى و عدالت جهانى حضرت مهدى (عج) و لزوم مراقبت و محاسبه نقش، اصلاح&rlm طلبى و پالایش مستمر خود و جامعه را به همراه دارد، در واقع موضوع اصلاحات در همه زمینه&rlm ها و زمانها به عنوان یک اصل ارزشى ریشه در دین داشته و نه نتها در کلام امامان معصوم علیه السلام آمده که حتى در طول حیات خود براى تحقق آن تا پاى فدا شدن پیش رفتند و امام حسین علیه السلام مى&rlm فرماید:
    ((قیام من براى کامجویى یا جاه&rlm طلبى و آشوبگرى و ستم نبوده بلکه براى ایجاد اصلاحات در امت جدم قیام کردم...)) -بحار الانوار، ج 44، (ص) 329. ?
    و انقلاب اسلامى ایران به رهبرى امام خمینى (ره) نهضتى اصلاح طلبانه علیه رژیم ستمشاهى بود. -و امروز نیز اصلاحات باید در راستاى اسلام که صدها هزار شهید و جانباز بر آن داده شده باشد، و بر محور شعار اصیل ملت (استقلال، آزادى، جمهورى اسلامى) گرچه انقلاب اسلامى و نظام اسلامى ایجاد کردیم نه حکومت اسلامى علوى و مدیریت دینى ولى باید بدان سو گام برداریم یعنى در جهت رفع فقر، فساد، تبعیض، گسترش عدالت و معنویت، پرورش مدیران و ساختار ادارى متناسب با انقلاب اسلامى و با الهام از نهج&rlm البلاغه بدور از افراط و تفریط تحجر گرایانه یا روشنفکرانه بیگانه&rlm نگر و فرصت طلبان مدعى اصلاحات وارداتى که استحاله فرهنگى (طرد مدیریت دینى) و براندازى خاموش نظام اسلامى و بازگشت استعمار در نقاب نوین را برنامه ریزى کرده&rlm اند. ?
    اکنون این حقیقت را به اختصار از کتاب و کلام شهید عدالت، امام على علیه السلام (نهج&rlm البلاغه) که ترجمان وحى است جویا مى&rlm شویم.
  • ضرورت اصلاحات&rlm
  • در این بخش از بیانات حضرت على علیه السلام نه تنها اصلاح&rlm طلبى و انجام اصلاحات راستین در همه ابعاد زندگى توصیه شده و کارشکنان و کوتاهى کنندگان را سرزنش نموده، بلکه استفاده مى&rlm شود وظیفه حاکم و رهبرى پرداختن به اصلاح امور ملت است.
    ((کوشش در صلاح و سامان دهى جامعه و امور مردم از کمال سعادت و نیکبختى است.)) -من کمال السعادة السعى فى صلاح الجمهور. غررالحکم، ج 6،ص 30. ?
    ((در آنچه صلاح است و اصلاحات بشمار مى&rlm آید کوتاهى و سستى مکنید)) -ولاتفر طوافى صلاح. نهج&rlm البلاغه (صبحى صالح)، نامه 50. ?
    ((کدورتها و مسائل (شخصى و جناحى) بین خود را اصلاح کنید)). -و اصلحوا ذات بینکم. خطبه 16. ?
    ((وظیفه من جز تلاش و کوشش در اصلاح امور شما نیست.)) -و ما على الا الجهد...178. ?
  • اصلاحات و حکومت اسلامى&rlm
  • امام على علیه السلام در بیانات متعدد تصریح مى&rlm فرماید که ایجاد اصلاحات همه جانبه از اهداف بلند فعالیتها و دستیابى ما، به امارت و حکومت مى&rlm باشد؛ از جمله مى&rlm فرماید:
    ((پروردگار!تو مى&rlm توانى آنچه انجام دادیم نه براى کسب سلطنت و نه جهت تحصیل متاع پست دنیا بود، بلکه بدان خاطر بود که معیارها و نشانه&rlm هاى از بین رفته دین دنیا را بازگردانیم و اصلاحات را در شهرها و سرزمین&rlm هایت آشکار و محقق نماییم تا بندگان ستمدیده&rlm ات در امنیت (سیاسى، اقتصادى، قضایى، بهداشتى و...) و آسایش قرار گیرند (روابط اجتماعى و عدالت زندگى عمومى مردم از نظر مسکن، تغذیه، آموزش و پرورش و...بهبود آشکار یابد) و قوانین و مقرراتى که به فراموشى سپرده و احکام تعطیل مانده خدا، اقامه و اجرا گردد)). -اللهم انک تعلم انه لم یکن الذى کان منافسة فى سلطان و لاالتماس شى&rlm ء من فضول الحطام و لکن لنرد المعالم من دینک و نظهر الاصلاح فى بلادک فیأمن المظلومون من عبادک و تقام المعطلة من حدودک. خطبه 131. ?
    و نیز در دستور العمل خود به مالک اشتر (استاندار بزرگ مصر) مى&rlm نویسد:
    (( به آن سرزمین مامور و اعزام شدى تا خراج و مالیات&rlm هاى آنجا را جمع آورى نمود و با دشمنانش جهاد کنى و به اصلاحات جامعه و اهل مصر همت گمارى، به عمران و آبادى شهرها و مناطق آن بپردازى...)) -
    جبایه خراجها و جهاد عدوها و استصلاح اهلها و عمارة بلادها.... نامه


دریافت‌فایل



  • ۰
  • ۰
دانلود

دانلود پاورپوینت در مورد &ldquo ساختمان رایشتاگ محل مجلس آلمان&rdquo

تعداد اسلاید: ۲۶

فرمت: ppt



دریافت‌فایل